mandag den 12. oktober 2015

Nu har jeg været her i en måned og jeg er rigtig glad for at være her. Min værtsfamilie er utrolig søde og jeg føler mig meget hjemme.

Jeg bor i en lejlighed i Palm Habor med min værtssøster Lauren, værtsmor Sue og deres to katte Maxi og Minie. Jeg har været mit eget rigtig fine værelse, som jeg er rigtig glad for.
Min skole hedder Lakeside Christian School, der er 350 elever på hele skolen fra børnehaven-12 klasse, så det er en meget lille skole, men den er stadig rigtig god. For siden der er få elever på skolen kan jeg deltage i de sportsgræne jeg vil. Lige nu går til til cheerleading fra 16-18:00 mandag, tirsdag, torsdag og fredag skal vi cheere til kampen.

Det er utrolig varmt her lige nu. Det er omkring 26-35 hverdag, men mærker det ikke så meget, da jeg bruger det meste af min tid i skolen.

Min hverdag lige for tiden er meget hektisk jeg står om klokken 7:00, gør mig klar også kører vi til skolen. Jeg er i skole fra 8:10-15:20 hverdag og har det samme skema hverdag hele året. Jeg bgynder dagen Chorus (kor), Bible, American litterature, Break (15 min ellers har vi kun 5 min mellem hver), Biology, Algebra 2, World History, Lunch, Study Hall (hvor man kan lave sine lektier) og til sidst Drama. Efter skole skal jeg vente i 40 min på cheerleading starter her snakker jeg med de andre ude foran skolen. Cheerleading er rigtig sjovt men også meget hårdt. Vi laver mange stunts og jeg er den der skal holde folk. Når jeg er færdig med cheerleading henter enten Lauren eller Sue mig også tager vi hjem og spiser. Når jeg er færdig med at spise laver jeg lektier og øver mig til test og quizzes. Det er en meget længere dag end jeg er van til, men det er en spændende dag.

Her var det først update over hvordan mit liv er i Florida lige nu efter jeg har været her i lidt over en måned.
Håber i alle har det godt i dk! Savner jer alle <3